دسته‌بندی نشده

آیا میدانستید جهت خواب شما به فعالسازی کندالینی کمک می کند؟

جهت خواب شما به فعالسازی کندالینی کمک می کند

در این بخش به بررسی  خواب از دیدگاه معنوی خواهیم پرداخت. این مقاله به ما کمک می کند تا در مورد نحوه خوب خوابیدن از منظر جهت پاها و سر هنگام خواب، تصمیمی آگاهانه بگیریم. فرکانس های (کریا-لاهاری) در جهت شرق-غرب همسو هستند و حرکت آنها بین این دو جهت در حال جابجایی است. با قرارگیری پاهایمان به جهت غرب، از فرکانس هایی با ارتعاش بالا بهره مند میشویم. این فرکانس های ظریف باعث بهبود عملکرد فیزیکی ما می شوند.

فعال شدن پنج انرژی حیاتی در بدن

به دلیل انتقال فرکانس های لاهاری در بدن، پنج انرژی حیاتی واقع در قسمت ناف فعال می شوند. این پنج انرژی حیاتی، گازهای دفعی ظریف را از بدن خارج می کنند. و به پاکسازی پرانا-دها که باعث نشاط می شود کمک می کند.

مزایای فرکانس های ساتویک

در سپیده دم فرکانس های ساتویک از جهت شرق تشدید می شوند. هنگامی که پاهایمان رو به غرب و سرمان رو به شرق است، این فرکانس‌های ساتویک توسط اتمسفر به راحتی از برهماراندرا (با باز شدن بالای سیستم کندالینی هفتم) وارد بدن ما می‌شوند.

دهانه بالای هفتمین چاکرای کوندالینی، چاکرای ساهاسرار است که باعث تغییر طبع بدن به ساتویک می شود. بنابراین ما روز را با انرژی بالایی آغاز می کنیم. پس برای شروع روز با بیشترین انرژی باید جهت پاها هنگام خواب رو به غرب باشند.

SATTVA

حرکت چرخه بدن در جهت عقربه های ساعت

به غیر از فرکانس‌های لاهاری و فرکانس‌های ساتویک در سپیده‌دم، فرکانس‌های خوشایند ساپتا تارنگ  از جهت شرق می‌آیند. وقتی سرمان را در جهت شرق است، از فرکانس های هفتگانه نهایت بهره را می بریم. به دلیل وجود این فرکانس ها، فرکانس های بدن ما در جهت عقربه های ساعت حرکت می کنند، یعنی در جهت درست خود، در نتیجه تمام عملکردهای بدن بهینه می شوند. جریان فرکانس های جسمانی از سیستمی غیر عینی و ظریف تشکیل شده است.

 

رهایی از ذرات راجا-تاما 

هنگامی که در خواب پاها در جهت غرب و سر در جهت شرق باشد، ۱۰% بیشتر فرکانس های هفت گانه توسط هفت چاکرای کندالینی جذب می شوند. همانطور که چاکراها (تحت تأثیر فرکانس های هفت گانه) در جهت عقربه های ساعت حرکت می کنند، جهت خواب برای هر فرد از لحاظ معنوی فواید بیشماری به همراه خواهد داشت. در صورت عدم رعایت جهات و نوع قرارگیری صحیح بدن، فرد دچار ناراحتی های فرکانسی "راجا-تاما" میشود.

پس سعی کنید هنگام خواب پاهای شما در جهت غربی و سر شما در جهت شرقی باشد تا کندالینی در بدن شما فعال شود.

دیدگاهتان را بنویسید